Wednesday, January 9, 2013

Μεγαλος

Σημερα πηγα πρωτη μερα στο σχολειο. Δηλαδη μεχρι πριν τα Χριστουγεννα πηγαινα στο σταθμο και ημουν μικρος, και μετα ημουν με τη μαμα μου και το μπαμπα μου και τον αδερφο μου διακοπες στην Αθηνα, και μετα γυρισα απο τις διακοπες και εγινα Μεγαλος, και πηγα στο σχολειο που παει ο αδερφος μου. Στα ανηλλικά το λενε νομιζω 'προνηπιο', στα γαλλικα maternelle. Η μαμα μου μου πηρε μια σουπερ τσαντα για Μεγαλους με τον Φακατίν*  που μοιαζει με αυτη του αδερφου μου, και cool ποδιτσα για ζωγραφικη, και εραψε το ονομα μου σε ταμπελιτσες στα πραγματα μου, τι ωραιο ονομα που εχω.

Τη πρωτη μερα με πηγαν ολη η οικογενεια σε πομπη μεχρι τη ταξη και χαρηκα, αλλα μετα καταλαβα οτι δε θα κατσουν μαζι μου και θα φυγουν και θα μεινω μονος μου στη καινουρια ταξη με τα παιδια που δε τα ξερω και τη δασκαλα, τη Ριτα, και δε μου αρεσε. Κλαψ. Μετα απο λιγο σταματησα να κλαιω και παιξαμε και φαγαμε. Τα αλλα παιδια δε τα ηξερα, αλλα φαινονται ΟΚ. Καλα θα περασουμε, νταξει. Και η δασκαλα καλη ειναι, μου ειπε να τη παρω αγκαλια σα κοαλα. Μ'αρεσε. Μετα βγηκαμε εξω στην αυλη να παιξουμε. Κανω ετσι και βλεπω τον αδερφο μου να ερχεται τρεχοντας. Ωωωω τι χαρα, αγκαλιαστηκαμε σφιχτα λες και ειχαμε να τα πουμε μερες. Παιξαμε μαζι, γνωρισα και τους φιλους του τους Μεγαλους. Μετα ηρθε μαζι μου μεχρι τη πορτα της ταξης, να με αποχαιρετησει. Πατησαμε τα κλαματα και οι δυο, γιατι επρεπε να αποχωριστουμε παλι. Κλαψ. Ωχου πια.
Μετα παιξαμε κι αλλο στη ταξη και μετα ηρθε η μαμα και με πηρε.
Τη δευτερη μερα εκανα να το αποφυγω, μπας και κατσω σπιτι παρεα της, λεω ΄δε θελω να παω στη Ριτα', αλλα απετυχα και με πηγανε παλι. Εκλαψα, μετα σταματησα να κλαιω και επαιξα στη ταξη και εφαγα και κοιμηθηκα και ηταν οκ. Εκανα και πιπι στη λεκανη σα Μεγαλος, γιατι αφου το αρχισαμε το τροπαριο με το  'Μεγαλος' πρεπει να το ολοκληρωσουμε, ετσι λεει. Οποτε και στο σπιτι θα κανω πιπι, και παει το μπιμπερο (σε κουπα!), και παει και η καρεκλα φαγητου που με δενουνε με ζωνη - μου πηρανε τη λαχανι καρεκλα απο την Ικεα για τα Μεγαλα παιδια, σαν αυτη που εχει ο αδερφος μου, και ανεβοκατεβαινω συνεχεια.
Γενικα οτι κανω λεω το παρασυνθημα 'Μεγαλος'. Πλακα εχει.
Ολοι εχουμε παρασυνθηματα στην οικογενεια, η μαμα λεει Ντεντλάι** και Δουλιτσα μου, ο μπαμπας λεει Μήτιγκ***, ο αδερφος μου εχει πολλα και διαφορα (που τα μαθα και εγω), ας πουμε το Σκρο νιονιό^ και Κακαμπουντάν^^. Κανενα ομως δεν εχει τη γοητεια του δικου μου, λεω 'Μεγαλος' και ολοι χαιρονται (ενω με τα δικα τους συνθηματα δε χαιρεται κανεις, χα!)

* Flash McQueen
** deadline 
*** meeting 
^  scrogneugneu (ουφ/οχου, εκφραζει δυσαρεσκεια και κοροιδια)
^^  caca boudin (=κακα, παιδικη εκφραση για πλακα, κοροιδια)

No comments: