Wednesday, February 24, 2010

H κοιλια

Ειναι με τις μερες.
Μερικες φορες μου φαινεται ηδη μεγαλη κοιλια, και αναρωτιεμαι μεχρι που θα φτασει, εχουμε ακομα ολο το τριτο τριμηνο! Αλλες φορες παλι μου φαινεται μαζεμενη και κομψη, μια κοιλιτσα-μπαλιτσα. Η αληθεια ειναι οτι τωρα στη δευτερη εγκυμοσυνη η κοιλια μου εμφανιστηκε πιο γρηγορα, ισως ενα μηνα νωριτερα απο τη πρωτη φορα.

Ειναι μερες που αισθανομαι χοντρη. Συνηθως ομως μου αρεσει πολυ το look. Ψαχνω να βρω cool ρουχα για εγκυους, και μου αρεσει πολυ που εξεχει αυτη η κοιλουμπα πανω απο τη φουστα.
Νομιζω οτι μου παει. Ετσι μου λενε και οι αλλοι (μπορει να το λενε απο ευγενεια οι ανθρωποι, εμεις ομως υποθετουμε οτι το εννοουν, γιατι μονο αυτο μπορουμε να πιστευουμε αυτη τη στιγμη :-)
Φοβαμαι λιγο σε τι κατασταση θα ειναι η κοιλια μου το καλοκαιρι, μετα απο δυο εκγυμοσυνες, ποσο καιρο θα μου παρει να στρωσω τους κοιλιακους, να μαζεψω και να λιμαρω την επιφανεια. Διοτι δεν παιζει να το αφησω ετσι το ζητημα. Α πα πα πα. Δε ξερω τι θα γινει, ασκησεις, διαιτες, το προσωπικο trainer της Μαντονα θα παρω, ο,τι χριεαστει προκειμενου να φορεσω ξανα αξιοπρεπως το μπικινι.

No comments: