Friday, July 13, 2012

The Acropolis

Λεμε ιστορια για ενα τουριστα που ερχεται στην Ελλαδα.

- ... Και που λες, μετα το νησι, πηρε το πλοιο και γυρισε στην Αθηνα. Και ειπε, παω να δω την Ακροπολη. Θυμασαι τι ειναι η Ακροπολη? 
- Ναι ειναι το σπιτι των ελεφαντων 
- Γιατι των ελεφαντων? 
- Μα γιατι παλια παλια παλιαααα οι ανθρωποι ανεβαιναν επανω στους ελεφαντες, και η Ακροπολη ηταν το σπιτι τους. 
- Δεν ηταν σπιτι αγαπη μου, ηταν ναος, για τους ανθρωπους
- Οχι ηταν σπιτι των ελεφαντων
- Και εμπαιναν μεσα και οι ανθρωποι? 
- Οχι, μονο οι ελεφαντες εμπαιναν μεσα
- Εισαι σιγουρος? Εγω νομιζω οτι εμπαιναν μεσα οι ανθρωποι
- Οχι σου λεω, ηταν για ελεφαντες, αλλα παλια παλια παλιαααα

Το γεγονος οτι η μαμα τυχαινει να εχει πτυχιο Ιστοριας-Αρχαιολογιας αποδεικνυεται εντελως αχρηστο, και παρακαλω να αποσιωπηθει, προς αποφυγην διασυρμου. 
Λες να ειναι Ινδουιστης? 

3 comments:

Eri said...

χαχαχαχα μα ελέφαντες??!!!!
Ισως να ηταν Ινδουιστής στην προηγούμενη ζωή..
καλως σε βρήκα στο blog σου, είμαι η Ερη κ εχω κ εγώ ενα blog, μαγειρικής όμως το captain cook (καμία σχέση με την ανακάλυψη της Αυστραλίας) ..
Ελπίζω να τα λέμε, καλό Σαββατοκύριακο!

Anonymous said...

Μήπως είχε ακούσει τίποτα για το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς;

peekaboo said...

a, geia sou. ayto einai koilitsa