Tuesday, October 5, 2010

Multi

Μια φορα και εναν καιρο, πολυ παλια,εκανα τα πραγματα ενα ενα.
Δηλαδη τι εχω να κανω σημερα το απογεμα ? Εχω να παω σουπερ μαρκετ, να μαγειρεψω, να βαλω πλυντηριο (αστο για αυριο), να απαντησω κατι εμαιλ, να κλεισω ενα εισιτηριο στο ιντερνετ, να παρω ενα τηλεφωνο, και μετα ειμαστε ελευθεροι κατα βουλησιν να παμε σινεμα, η να κατσουμε σπιτι. Οποτε εκανα το α, μετα το β, μετα το γ και ουτω καθεξης. Και μετα επεφτα να κοιμηθω κουρασμενη. Χα χα χα, ας γελασω με συγκαταβαση.
Με την αφιξη του μικρακη αλλαξαν καποια πραγματα, γιατι επρεπε να γινουν ολα πιο γρηγορα και παραλληλα με το ενα ματι ανοιχτο στο μικρακη, η εναλλακτικα με το μικρακη στο ενα χερι παραμασχαλα. Επισης βγηκε απο τη λιστα το σινεμα και εγινε πλεον το εβεντ της χρονιας, αμα τυχει και υπαρχει baby sitting. Τωρα που εχουμε στο σπιτι μωρο +μικρακη, τουτεστιν ειμεθα τεσσερις , εφαρμοζεται η μεθοδος του multitasking σε ανωτατο βαθμο, δηλαδη αντι να κανω τα πραγματα ενα ενα, τα κανω τρια τρια παραλληλα, γιατι με περιμενουν αλλα δεκατρια.
Παραδειγμα
θηλαζω το μωρο καθισμενη μπροστα στο τραπεζι της κουζινας οπου εχω εγκαταστησει το λαπτοπ οπου κοιταω για εισιτηρια, ενω παραλληλα παιζω με τον μικρακη μιλωντας του που κανει ενα παζλ το πατωμα διπλα μου, ενω παραλληλα βραζει φαγητο στη κατσαρολα και εχω το νου μου να μην καει ενω παραλληλα εχω βαλει και το πλυντηριο (διοτι δεν γινεται να το αφησεις για αυριο).
αυτο ολη μερα, καθε μερα. και μετα παω για υπνο και τελικα οταν ελεγα πριν οτι ημουν κουρασμενη ελεγα ανεκδοτα.

5 comments:

Διόνα said...

Το σινεμά θα ξαναμπεί στο πρόγραμμα όταν ο μικράκης θα αρχίσει να ζητάει παιδικές ταινίες, οι οποίες ευτυχώς είναι όλες πάααρα πολύ ωραίες και με πολλές αναφορές για τους ενήλικες. Εγώ δεν περίμενα ότι θα μου άρεσαν τόσο...

peekaboo said...

anypmono!!
tis vlepo outos i allos - eidika to nemo kai ta ice age itan panemorfa :)

efal said...

Multitasking mamma εύγε!
Και μόλις ηρεμήσεις λιγουλάκι, εδώ είμαστε θα σε περιμένουμε με χαρά να σε απολαύσουμε!

Καλό ΣΚ.

popelix said...

Χα-χα-χα, απίθανη περιγραφή της ... καθημερινότητας!!! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση στο PopArt;

peekaboo said...

@popelix
thank you dear, you hear me

tha protimousa na mi kaneis anaparagogi tou keimenou, alla apli anafora me link sto post :)