Friday, December 4, 2009

Τι μαμα θελω να γινω οταν μεγαλωσω

Οταν μεγαλωσω, δηλαδη οταν μεγαλωσει ο μικρακης και ειναι εφηβος και οταν εγω μεγαλωσω ακομα πιο πολυ και ειμαι μια κυρια μεσης ηλικιας, θελω να ειμαι η εξης μαμα

- Να μη μου κανει εντυπωση τιποτα σχετικα με το τι φοραει, πως θελει να ειναι τα μαλλια του, αν θα κανει piercing και ποσα
- Να μην μου φαινεται περιεργη η μουσικη που ακουει - ακομα καλυτερα, να ακουω και εγω παρομοια
- Να μην αισθανεται οτι η μαμα ειναι αλλης εποχης, που δε καταλαβαινει τι γινεται σημερα
- Να ειμαι συγκεκριμενη με τα 'οχι' που αφορουν κινδυνους και ορια, και να τα τηρω, χωρις δραματα, αλλα με αυστηροτητα
- Να ειμαι η μαμα που θα γουσταρει να πιει ενα καφε μαζι, διοτι θα εχω ενδιαφεροντα πραματα να πω εκτος απο 'μαμαδιστικα', και δε θα κοψει φλεβα
- Να φροντιζω ωστε να αισθανονται ανετα οι φιλοι του στο σπιτι μας, χωρις να καθομαι απο πανω τους για να τους ετοιμασω κατι να φανε κλπ κλπ
- Εκτος απο μαμα, να εχω πληρες προγραμμα με επαγγελματικα και αλλα ενδιαφεροντα και απασχολησεις, και να μην αισθανθει ποτε οτι του καθομαι στο σβερκο και οτι δεν εχω με τι αλλο να ασχοληθω μερα-νυχτα
- Να μην αγχωνομαι οταν βγαινει τα βραδια και να μη σκεφτομαι ποτε ασχημα σεναρια
- Να εχω εμπιστοσυνη στο ατομο του και να μη τον υποτιμησω ποτε
- Να μη τον πρηζω με νουθεσιες
- Να μην τον αποθαρρυνω ποτε για τιποτα
- Να μη κανω ποτε συγκρισεις με αλλα παιδια γνωστων σχετικα με επιδοσεις, επιτυχιες, ενδιαφεροντα κλπ
- Να μη δηλωσω οτι εχω 'ονειρα' του τι επαγελμα θα κανει αυτος
- Να μη δειξω ΠΟΤΕ δυσαρεσκεια για τη κοπελα του, ακομα και αν δε μου αρεσει η επιλογη
- Να μην αισθανθει ποτε οτι εχω καποια απαιτηση απο αυτον
- Και βεβαιως βεβαιως, να μην εχω εμφανιση συνταξιουχου και να ειναι περηφανος οτι εχει cool μαμα

No comments: