Tuesday, October 16, 2012

Μπλογκο βραβεια


Μου ηρθε ενα βραβειο κεραμιδα σημερα, σε ευχαριστω πολυ μανταμ 'Πως Εγινα Μαμα' !!
Ω τι τιμη! Η επιλαχουσα ευχαριστω πολυ το κοινο, τα παιδια μου, τον αντρα μου, τη μαμα μου (ολοι ευχαριστουν παντα τη μαμα τους), το Sony Vaio, το blogspot, και το ευελικτο ωραριο εργασιας.
Οι οδηγιες λενε οτι πρεπει λεει να σας πω εφτα πραγματα για τον εαυτο μου που δε τα ξερετε ηδη, και να παραδωσω το βραβειο σε αλλα μπλογκ. Ωραια λοιπον, ακουσατε ακουσατε ιδου εφτα απιστευτες πληροφοριες

1.Το μυαλο μου δεν ειναι φτιαγμενο για gadgets

2. Εμαθα να οδηγω αυτοκινητο μετα τα 34, μετα απο χρονια φοβου

3. Εχω ζησει σε 6 χωρες μεχρι τωρα - Ελλαδα, Αγγλια, Γερμανια, Ελβετια, Βελγιο, Τυνησια, Μαροκο

4.Ειμαι ανυπομονος ανθρωπος

5. Εχω γραψει ενα βιβλιο, και διαφορα αλλα ψιλα

6. Θελω να αλλαξω καριερα

7. Βλεπω video με συνταγες του Gordon Ramsey για να χαλαρωσω

Το βραβειο το περναω με τη σειρα μου στα εξης μπλογκ

1. the Green Mixer
   γιατι εισαι φοβερη, ποτε θα ανοιξεις μαγαζι επιτελους
2. Chez Kristi
γιατι δεν ειναι μονο πανεμορφα, ειναι και νοστιμα ! (δοκιμασμενο)
3. here, there, everywhere
γιατι αγαπαμε ολη την οικογενεια : )
4. Dont ever read me
 read her!!
5. Mpampakis
μπαμπας φοβερος, τα λεει πολυ ωραια
6. Στη Διονα και στις  mammas work at home
που γραφε παλιοτερα και το mammaka και το ταξιδευοντας με παιδια, ακουραστη και εφευρετικη!


(οι κανονες ειναι οι εξης, εγω τους εφαρμοσα κατα προσεγγιση)
1. Προσθέτουμε το βραβείο στο ιστολόγιο 
2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4. Αναφέρουμε τους κανόνες
5. Χαρίζουμε το βραβείο σε ακόμα επτά ιστολόγια
6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να μπορέσουν να το παραλάβουν





4 comments:

Κρίστη - Kristi said...

Ευχαριστώ πολύ για το μπλογκο-βραβείο, αλλά αγχώθηκα με τους 7!!! κανόνες... πάω να φτιάξω κανένα cupcake να ηρεμήσω και επανέρχομαι να διαβάσω όλα αυτά με ηρεμία!!!

Evita T. said...

Merci dear!

I did my part :)

Διόνα said...

Peekaboo, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ :)

Διόνα said...

Peekaboo, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ :)