Saturday, February 12, 2011

Θελω να κανω μπανιο

Ποσο δυσκολο ειναι να κανεις ενα ντους?
Λες παω να κανω μπανιο, και πας.

Γρηγορο ντους πριν βγεις βολτα, ντους για να ανοιξει το ματι το πρωι πριν το καφε και τα ρουχα του γραφειου, μπανιο με μπουρμπουληθρες και αλατα στη μπανιερα για να χαλαρωσεις... Μαλακτικες κρεμες, τζιβες και scrub. Ο,τι και να κανεις, αυθορμητως αποφασιζεις και οδευεις προς το μπανιο. Δε θελει και στρατηγικο σχεδιασμο.
Απο τοτε που εχω δυο παιδια το ντους ειναι πολυτιμη και μαγικη ενασχοληση. Ειναι αδυνατον να πεις παω και να πας. Θα περασει ενα τριωρο μεχρι να βρεθει ο χρονος. Πρεπει να βρεθει και να τοποθετηθει στο προγραμμα το 15λεπτο αυτο σε σχεση με τα μπανια, φαγια, κακα, πιπι, παιχνιδια, κλαματα, γελια, κακα, πιπι, ρουχα, αγκαλιες, κακα, πιπι, και παραμυθια των παιδιων. Και οταν ερθει η ωρα θα με παρει ο υπνος πριν καταφερω καν να γδυθω.
Εχω κανει εμφανιση στο γραφειο με μαλλι λιπαρο να γυαλιζει σα ταψι, που παλιοτερα θα ντρεπομουν να βγω απο τη πορτα. Σε κατι τετοιες περιπτωσεις ελπιζω στην γονεικη αλληλεγγυη των συναδελφων, διοτι οι συναδελφοι χωρις παιδια θα νομιζουν οτι ειμαι απλα βρωμιαρα και αξεστη - εγω ειλικρινα πριν απο πεντε εξι χρονια δε θα σκεφτομουν οτι, αυτη που κυκλοφορει ετσι ειναι επειδη δεν προλαβαινει να κανει μπανιο η καψερη.
Και οποτε τελικα τα καταφερνω να φτασω και να πατησω μεσα στη μπανιερα, αναπνεω αερα ελευθεριας. Απολαμβανω καθε δευτερολεπτο της συντομης τελετουργιας. Κλεινω τα ματια και το χαιρομαι. Νερο. Ησυχια. Σα να πατας ενα αορατο κουμπι mute. Οι πιο ωραιες ιδεες μου ερχονται εκεινη την ωρα
Και τωρα ΤΡΕΧΩ στο μπανιο

No comments: